Azért jók az egyszerű total világítási képek mert ha valaki véletlenül elnyomja a GO-t és átugrik egy jelet akkor csak annyit látunk hogy volt egy villanás (a jelenet fény) egy pillanat sötét (a fény váltás amikor vége van az előadásnak) és megint fény (tapsfény)... de ez az előadás olyan igényes volt hogy a tapsfény igazából alig különbözött attól mint ami a jelenetek alatt volt látható... :D
Ha valaki azt hinné hogy ekkora fényben megvakul a színész, akkor talán igaza van - egy idős színész kolléga miután elkészült az igényelt ötmilliókilowattal agyondörrentett világítás amitől majd káprázott a szeme mindenkinek - nagy örömmel dicsért minket hogy 30 éve állandóan a sötétben botorkál az előadásokban és végre egy jó fény... :D
Másik történet a tuti filmesek, akik miatt le kellett szedni az egész gépparkot (hogy a színházterem 1900 korhűnek tünjön) majd kiderül hogy oda ahol a lámpák voltak fel se fordul a kamera...
A fenti kép pedig a rivalda megoldása helyszűke esetén. Kinek hogy tetszik?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.